mandag 23. oktober 2006

Applaus til Balestrand legekontor

For fem veker sidan tok eg ein prøve på Balestrand legekontor for å finne ut om eg har kyssesjuka. Dei sa at eg skulle frå svar ganske snart, men svaret kom aldri, og no viser det seg at dei hadde klart å rote vekk prøven. Flott! Så i dag var eg på legekontoret der eg fekk tatt ein ny prøve. Legen var veldig gira på å finne ut kva som feilte meg, så eg tok prøvar for kyssesjuka, diabetes, blodsukker osb osb. Eg følte meg heilt blodfattig etterpå, i alle fall i armen. Var ein del blod som vart tappa der ja!

Så.. No er eg heime i Knarvik, og det har eg vore sidan torsdag. Fekk sjukemelding i dag fram til onsdag, så dette er berre flott. Blitt ganske flink til å sjå på tv! Ja, det er begrensa kva som skjer i livet mitt for tida. Mobilen min kunne like godt vore av, for det er ingen som har ringt eller nokon ting. Meeeeen men.

Elles har feberen gjort at eg har mista matlysten. På to dagar har eg alt i alt ete 1 skive og 1 hotdog. Ganske rart det å gå og ikkje vere svolten.

Ha ei fin veke, folkens!

Ingen kommentarer: