lørdag 21. oktober 2006

Kvar er immunsystemet?!?!?

Ja, eg er sjuk, IGJEN! Sånn funkar livet mitt: Frisk to veker, sjuk ei veke, frisk to veker, sjuk ei veke. Funkar dette bra? NEI! Eg vakna i dag og følte meg heilt tipp topp, men når eg hadde vore oppe eit par timar kjente eg at noko var på gang inni meg, og no sit eg her som ein stakkars sylteagurk med feber og vondt i halsen. Eg var på ein konsert tidlegare i dag, og då den var ferdig såg eg at eg hadde merker på handa mi etter neglane mine, for eg hadde klemt så hardt for å undertrykke vondten i halsen. Jada.. Flott. Men konserten var flott! Var søster Åshild, tante Margaret og andre vener av dei som hadde ein kosert til inntekt for ein barneheim i Moldova. Eg måtte le litt etter kvart, for eg byrja å grine litt i kyrkja pga halsen, og då trudde alle rundt meg at eg var rørt til tårer, hehe! Det kunne forsåvidt ha stemt..:)

Så.. No har eg skrive mykje om kor synd det i meg. Interessant eller?:)

Kva gler eg meg til for tida? Hmm..
1. Jul
2. Nattcup
3. Langhelg
4. Lønningsdag i november

Apropo langhelg november har eg ikkje peiling på kva eg skal finne på. Men då har eg jo noko å tenkje på i kveld òg! Flott flott. No går eg og tar meg litt juice.

Forresten, eg passar ungar i kveld! Det er jo heilt utruleg! Eg likar jo ikkje ungar! Men dei søv berre, så det er ikkje den største utfordringa.

Ha ei fin helg vidare alle saman!

Ingen kommentarer: