mandag 20. januar 2014

BURSDAG!!

Håhåhåhå, no er det snart klart for ein av dei beste dagane i året: Bursdagen min! 3. februar er dagen eg innbillar meg at alt handlar om meg, og tar til meg all merksemd som ein svamp.

Nei, eg eig ikkje skam når det gjeld bursdagen min, og har publisert ønskjelister dei siste åra på bloggen i god tid før bursdagen. Dette året er ikkje noko unntak. Så dersom du har lyst til å gje meg noko, skal du sleppe å lure lenge på kva det kan vere.

Here we go:

Bilete (Kremmerhuset)

Pulsklokke

Brødkorg

Dobbelt sengesett

Putetrekk

God kaffi

Tallerkenhylle

Middagsinvitasjonar

Brettspel


Ja, vi stoppar der. Ha ei elles god veke! 





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, jeg ser du har studert fysioterapi. Jeg skal studere fysioterapi i Oslo til sommeren, så lurte jeg på om du kunne fortelle meg litt om hvordan en skoleuke ser ut. Regner med at det ikke er så forskjellig for Bergen og Oslo. Er det skole fra 8-16 hver dag eller er det mye egenstudie?
Takkfor svar:) -Heidi

Astrid sa...

Hei Heidi!

I Oslo er det skule kvar dag frå ca 8-15, og ein må lese ein del i tillegg på ettermiddagen. I Bergen er det studiedag kvar onsdag, i alle fall første året. Blir ein del eigenstudie der òg i tillegg. Realtivt arbeidskrevande studium!

- AStrid