onsdag 29. september 2010

Da tar vi den ROSA jakka!

Eg var tipsa om at det var konkurssal på ein sportsbutikk i sentrum i dag, og då var i grunn skaden skjedd før eg i det heile hadde kome inn dørene. Bankkortet måtte få svi i dag, det var liksom ingen veg utanom. Men eg klarte å beherske meg til ein viss grad. Hadde i grunn lyst til å kjøpe heile butikken, inkludert nye aerobicsko, og ein jakke som er nesten prikk lik ein eg har frå før av.

Men av alt det vakre vart det denne som vart med meg heim:



Ei heilt lett regnjakke, type veldig rosa, perfekt for dagar når det regnar men det samstundes er såpass varmt at ein ikkje orkar å gå med ei tjukk jakke. Godt nøgd.

Og forresten, så plukka eg med den siste av desse i butikken:


Og gjett kva som var inni? Eit sitjeunderlag! Genialt, genialt, genialt!

Så no ventar eg berre på ein dag med litt regn, ikkje for mykje, med litt vind, ikkje for mykje, ein stein som er såpass kald at eg må ha sitjeunderlag, og ein termos med kakao. Bli med!

Ingen kommentarer: