tirsdag 16. januar 2007

Astrid rular buzz!!

Eg er heilt konge i buzz! I går spelte eg og ein kompis, Arve, buzz the sports quiz, og gjett kven som vann? Meg ja! MEG! Dette var åpenlyst eit utruleg surt tap for Arve av ulike grunnar. For det først er eg jente, og for det andre er eg heilt utruleg dårleg i sport. Alt i alt, det einaste eg kunne svare på var spørsmål om Cristiano Ronaldo. Dei andra spørsmåla tok eg litt på magefølelsen, og eg har ein ganske god magefølelse. Faktisk så vann eg ganske suverent òg. Eg skal ikkje sei mykje men eg nemner at det var eit firesifra tal... Synd det, Arve!!



Eg skulle så gjerne hatt eit bilete av den tapande Arve, eg hadde ikkje med kamera...

5 kommentarer:

Øyvind sa...

Hei Astrid ! E suge i matte, så e trenge å vite om e har regna riktig...e det andre februar du blir 18?

E har vært dritdårlig med å oppdatere bloggen, beklager..:) Men det e fordi e har det utrolig bra og så mye anna å gjøre!:D Va på telemark i går, langrenn i dag og skal gå på skøyte i morra..Og på torsdag skal e ha POPHISTORIE...for et fantastisk fag...du hadde elska det, det e e 100 % sikker på:)Kos deg på skolen:P

Ingar T. Hauge sa...

Feil Buzz-utgave du har bilde av da. TV-spill er gøy, men det har jeg jo selvsagt visst siden jeg var 2-3 år gammel.

Arnhild sa...

åh, buzz er konge astrid!!! jeg for min del foretrekker musikk-buzz, har en lei tendens til å tape på sporten. er SKIKKELIG dårlig taper :P

ellers alt bra?

Arnhild sa...

ååååja, fjellhaug er fantastisk!!! blir bare bedre og bedre ;)
tenkt deg til fjellhaug neste år kanskje? :D

Arnhild sa...

sovna over historieboka ja..høres kjent ut ;)

gled deg til fjellhaug! musikklinjen du tenker da eller?
forresten..vet du hvem fra sygna som skal på utfordringskonferansen?