mandag 30. oktober 2006

Plumbo?




Koret gjorde ein god innsats på haustfesten. Eg var stolt og det var kjekt. Det ser ut som om eg kjempar for harde livet for å vere rett i ryggen. Eg blir nesten sliten av å sjå på biletet.

Kvelden i går var fylt med dårlege forslag.
1. Eg var så tett i nasen og foreslo å bruke plumbo. Dette fekk eg ikkje lov til av mamma.
2. Mamma meinte at eg er sjuk fordi eg er allergisk mot sjokolade. I så fall skulle eg vore daud no, i alle fall sjuk året rundt!

No skal eg kose meg med eple og sjå MacGyver. Den serien, den er berre heilt konge! Det som er så artig er at alt han gjer er mogleg, det er berre groteskt usannsynleg. Eg hugsar laurdagane då eg var yngre, då var det MacGyver og bamsemums som var toppen av lykke. Ok, no høyres det ut som om det er kjempelenge sidan, men det er det jo ikkje, så dette vart berre teit. 80-talet er foresten kult. Kvifor døydde hockeyfrisyren og barten ut?

Eg slepp å ha korøving på onsdag, for eg skal vere heime til fredag. Ei i 2.klasse skal ha øvinga og då skal dei øve inn ein song av Kirk Franklin. Personleg gir den songen (We lift our hands in the sanctuary) meg ingen ting, men dei skal no få lov til å øve den inn viss det kan bli til glede for koret.

I går såg eg fimlen "Eit vakkert sinn" med nynorsk tekstin på nrk. Eg diggar nrk! Nrk rular. Det var ein flott film, eg likte den.

På bordet mitt står det no tre ulike typar nasespray, og eg må bruke alle når eg snyt meg. Den eine går rett til hjernen, og eg føler nesten at eg blir høg på nasespray. Rusen varar ikkje så lenge, berre 2 sek, og den er ikkje så veldig spanande i grunn. Kjedeleg rett og slett. Rusen gir meg ingen ting, den har ingen verdi for meg. Det er berre noko eg kan skrive om på bloggen.

Nei, no må eg følgje med på MacGyver. Eg har sett denne episoda før, men den er kanskje spananade denne gongen òg.

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Lenge leve MacGyver!

silje sa...

Hei!
så kjipt at du e sjuk... håper du kommer deg!
tips:
in the sanctuary e av Kurt Carr. ikkje Kirk. eeh.
:)
silje