lørdag 7. juni 2008

Bulgaria!

No sit eg paa ein internettcafe paa hotellet vi bur paa her i Bulgaria (Obzor beach resort). Hotellet er forresten utruleg fancy og klart det finaste eg har sove paa nokon gong. Men no har eg berre sove paa hotell ein gong foer og det var i Sogndal. Uansett.. Her bles det mykje, og det er ganske overskya, saa brunfargen er ikkje topp enno, men sidan eg skal til Spania snart saa gaar det i grunn bra. Elles kan eg meddele at bulgararar er snille folk, men dei likar ikkje naar ein klagar paa ting. Dei er fattige, men ser ut til aa vere i ok humoer likevel. Kremt, toerrprat. Har besoekt sunny beach, og der var det interessant. Barar over alt med oel til 4 kr osb. Vi vart invitert til mange festar, og folk vart heilt satt ut naar vi sa at vi ikkje drakk alkohol. Berre for aa roe ned evt foreldre, soesken, tante og unklar: Nei, vi festar ikkje. Vi sit paa rommet og speler yatzy og ligretto, og det er UTRULEG kjekt! I gaar lurte vi Maria og sa at passa var stelt. DEt var uturleg morosamt. Eg var heilt svett eg lo saann. Sist men ikkje minst saknar eg Per Inge og gler meg i grunn til aa kome tilbake til Noreg ogsaa. Det er ikkje til aa stikke under ein stol.

Bilete kjem!

Snakkast folkens.

1 kommentar:

Solveig sa...

åå du er så skjønn. blir helt rørt av det du skriver. vi sees i bryllup!! gleder meg til å se deg:)