fredag 16. mai 2008

Det nermar seg!

Sumaren er rett rundt hjørnet, noko eg ser fram til med stor, stor glede, og slik ser planane mine ut no:

3-10 juni: Jentetur til Bulgaria

10-15 juni: Gourmetveke med Sigrid :)

15-23 juni: Familietur til Spania

24-28 juni: Sommartreff på Kongshaug

28 juni - 29 juli: Sommarjobb, sal av avisa DagenMagazinet. Her er reiseruta:
2 juli - 6 juli: Hedmarkstoppen, Hamar
7 juli - 13 juli: Landsstevne, Seljord
14 juli - 16 juli: Justøy bibelcamping, Lillesand
17 juli - 20 juli: Bryllaup, Gilje
21 juli - 27 juli: Landsstevne, Østebro

29 juli - 2 august. UL, du vil finne meg på Fjellhaugstanden

Eg skal oppdatere bloggen etter kvart som turane er over. Følg med!:)

2 kommentarer:

Stine Elise sa...

Hei!
Kos deg mykje:) Eg sit på lesesalen og har nok å gjer, men her går det i skule og ikkje i reise. Skal du ikkje jobbe på Bikuben likavel?

Sigrid sa...

Du glemte gourmetdager med Sigrid i Oslo ;)