torsdag 19. oktober 2006

Berre eit lite vink

Romaprosjetet skal inn i morgon!! Skrekk og gru, eg har jo ikkje byrja ein gong! No sit eg og prøvar å skrive, og eg er godt i gang... med første setninga... På toppen av alt skal eg skriva på bokmål, noko eg faktisk tykkjer er ganske så vanskeleg. Jaja, det går nok bra, eg får nok levert :)

I dag var det heilt grusomt å stå opp. Eg trudde eg skulle byrje å grine då vekkjarklokka ringte, for eg var så trøytt! Eigentleg er eg trøytt enno, men i ettermiddag skal eg ta bussen heim så eg kan sova litt då. På fredag skal vi nemleg feire pappa sin 50-årsdag, noko eg trur blir veldig kjekt. Masse god mat i alle fall! Eg og nest eldste søstra mi, Ingrid, skal leie festen. Det blir enkelt og greitt, veldig greitt. Eg gler meg til å gå med dei nye skoa mine. Kvar kveld denne veka har eg øvd meg på å gå med dei, for dei har nemleg særs høge hælar. Eg har neturleg ganske så dårleg balanse, men no følar eg at eg byrjar å få taket på gangen.

Forresten, viss de har forslag til kva som skal stå på russekortet mitt er det berre å skrika ut! Eg treng forslag, mange forslag. Ja, eg veit det ikkje er så mange som les bloggen min, men kom med forslag de som les.

Jess, no skal det jobbast... Trur eg.

Ingen kommentarer: