torsdag 19. juni 2008

Spania!

Ja, no har eg altsaa kome til Spania og eg har til og med vore her nokre dagar. Her er det utruleg varmt. Nesten alt for varmt. Eg sit paa ein nettcafe i bikini med vifte paa og held likevel paa aa smelte vekk. Men i motsetning til i Bulgaria, saa blir eg i alle fall brun! I alle fall naar eg klarar aa vere ute. Aa bli brun er forresten meininga med livet for dei som ikkje visste det.

I dag har eg og Per Inge forresten vore saman i ein maanad. Tjohei!

TJa.. Kva kan eg fortelje fraa ferien? Det er altsaa heile familien Rydland Bjoerke Asdahl Harnes som reiser og vi er i alt 11 personar fordelt paa to leiligheter. Vi er i Torrevieja (eller Torrevikja som dei seier i Oygarden). Vi er ein salig blanding av folk, men det vi har til felles er at vi er glad i sol og mat. Saa det er stort sett det det gaar i. Og saa bading i basseng eller badeland. Glede for store og smaa!

No skal eg ut og gaa meg ein tur med ipoden min, for daa blir eg brun paa alle kantar, hehe. Fargen har nemleg blitt litt skeivt fordelt. Eg er brun framme, kvit paa sidene og lysebrun bak. Spenstig kombinasjon.

Elles saa proevar eg fortsatt aa foelgje med paa EM, men eg klarar ikkje halde konsentrasjoen meir enn 3 sekund, saa eg sit heller og ser paa One Tree Hill. Eg plar vanleg vis aa klare aa halde konsentrasjonen ganske greitt uansett kva eg gjer, men akkurat fotball er klin umogleg. Eg veit at Sverige tapte i gaar. Jepp jepp.

Eit lite spoersmaal dukka opp i hodet mitt under ein kamp. Astrid tenkjer: "Ja.. vi har kvartfinale. Og saa har vi bronsefinale der vi finne ut kem som komme paa tredje plass. Og saa har vi finale der vi finne ut kem som vinne. Men kordan i alle verden finne vi ut kem som komme paa andre plass?!?!?! Det er jo ingen ting som heite soelvfinale.."

Trur ikkje fotball er heilt min ting. Sorry Per Inge viss du blir flau naar du les dette, hehe. Eg fann ut av det altsaa, ta det med ro.

Kos dykk vidare der heime! Neste er sommartreff, og deretter ein fantastisk maanad paa vegen som seljar for DagenMagazinet. Gler meg saann!!

2 kommentarer:

silje sa...

du komme jo til å vær dritta brun på sommertreff... men eg gler meg fordet! Velkommen til Kongshaug! :)

Per Inge Belt sa...

mhmmmmm bruuuun.....som homer simpson ville sagt d so sei e også d...mhmmm brown....gurglegurgelgurgle..