mandag 5. november 2007

Kos og kaos

Kvar mandag etter lunch står det valfag på timeplanen, og av ein eller annan merkeleg grunn klarte eg å havne på valfaget baking. Dei som kjenner meg veit at eg eg på ingen måte er eit husmoremne, og eg har vel ikkje den største bakeintelligensen her på jord. Heldigvis er det fleire som meg på gruppa, så vi har det i grunn veldig gøy saman. Kutting av epler og gjærdeig er vår spesialitet, så det er berre å sei ifrå viss du treng hjelp til det ein gong!

I dag laga vi eplekake, og det vart ein del røre til overs. Då eg var mindre, vart eg overlykkeleg når eg fekk sleike vispane til mix-masteren.

I dag fekk eg og Martha Berit sleike denne fugleburliknande tingen:


Vi heiv oss over det som var:





Slik gjer ein når det er for mykje kakerøre:

4 kommentarer:

Arnhild sa...

du kledde kakedeigen!

Martha Berit sa...

Hihi.. Det va gøy! og kakedeigen va go:D

kari! sa...

Heeeellou!
Looking nice;)

Karen Marit sa...

å d så arti ut! å godt:)