tirsdag 28. august 2007

Handygirl!

Den som berre ser ei blond jente med tynn hud i henda når dei ser meg, ser ikkje den rette Astrid. I dag sat eg nemleg saman ein kommode her på rommet mitt på Fjellhaug. Rett nok
fekk eg litt hjelp frå ein stødig arbeidskar, meir presist; Jon Magne, frå Ryfylke, men eg gjorde ein heil del sjølv. Her kan ein skue det nydelege resultatet :) PS: SJå bort ifrå at eg ser litt
tjukk ut på det nederste biletet. Internatlivet har ikkje fått tatt knekken på meg vektmessig sett enno! No har eg nemleg fått hekta på havregraut og lever livets sunne dager her på Fjellhaug. Heilt konge!





6 kommentarer:

Siggy sa...

Herlig med bilder. Gler meg sykt til å sjå rommet ditt live! Rommet ditt e ca. 3 gangar større enn lugaren min som eg deler med ein annan, så skal bli godt å få strekke seg litt:) Gla i deg, pus<3

Anonym sa...

ser litt tjukk ut på det siste bildet??

Anonym sa...

ser fin ut du:)

Anonym sa...

Nokre arbeidskarar? E eg så svere at eg går som fleire personar?

Astrid sa...

No har eg retta opp i feilen, Jon Magne! Du er ikkje stor, og eg burde vore meir presis i førstinga. Tar på meg all skuld og skam. Og takk for hjelpa:)

Anonym sa...

Takk for hårklippen:D