søndag 4. mars 2007

Astrid, du e meg ei fin ei!

Ja, det kan du godt seie. Eg er flau, eg er sint. Eg klarte å miste nattbussen i dag.

Astrid står på Oslo S utanfor bussen og ventar på at bussjåføren skal opne opp dørene så ho kan gå på. Plutseleg køyrer bussen. I enkle trekk var det dette som skjedde. Det var ingen passasjerar på bussen, den berre køyrte medan Astrid sto lamslått att på perrongen og såg at bussen forsvann i mørkret.

Heldigvis har eg ein svoger og søster her i Oslo som forbarma seg over ei vimsete og distrè lillesøster. Takk!


.. ja, eg er flau.

2 kommentarer:

Torbjørn sa...

Om du stod utanfor bussen er det vel ikkje din feil? Men tar du bussen frå Oslo S? :P

Solveig sa...

Stakkars vennen...

du kunne kommt til meg!! Men, jeg var enten i Afrika eller Surnadal. Men alikevel.

Du, hvordan går det?
Hva er planen for neste år?