mandag 1. januar 2007

Eg vil òg ha ny blogg!

Dataen nektar å oppdatere bloggen min, sånn at får den nye versjonen. Blogger meinte at dei skulle kunne oppdatere bloggen min etter kvart. Flotte greier det, men hadde vore kjekt å få oppdatert systemen no. Jaja.

I går var det nyårsaftan, og det var ein roleg og reflekterande kveld! Eg og venninna mi, Stine, skreiv lister over kva vi har utretta dette året og kva vi vil utrette i løpet av neste år (altså 2007). I tillegg til dette prøvde vi oss på yoga og laga musikkvideo til Aaron Carter og diverse songar frå Flashdance. Vi fekk rett og slett trent litt!
Her er lista over mine nyårsforsett, litt prega av Stine sin humor når ho blir overtrøytt:

Astrid sine:
- Godtefri frå 1. Januar og fram til sommaren
- Trene meir
- Jobbe jamt med skulen
- Klare å stå opp og dusje før skulen byrjar
- Spare meir
- Få til ein dritbra korturnè
- Få sommarjobb
- Vere snill med venane mine
- Besøkje Ragnhild Sofie
- Ikkje kjøpe så mange par sko
- Ikkje få dårlegare enn 4 på vitnemålet
- Ikkje rangle så mykje før skuledagane
- Ikkje bli sjuk
- Sole meg masse!!!
- Gå oftare på fjellet/ i Saurdalen
- Skal prøve å motstå freistinga å byrje på folkedans, eller alternativet etnisk dans
- Prøve å mostå freistinga å byrje i Balestrand songlag
- Innsjå at 80-tals musikk er dårleg/ eventuelt uverdig til å kallast musikk(hjartleg helsing Stine)
- Knekke alle cd-ane med 80-tals musikk, og slette dei frå dataen
- Huske å ta på meg klede om sumaren...
- ...og spesielt om vinteren, og når det er kaldt
- Takle utfordringar som fotbad
- Ikkje rote meg bort
- Slutte å klatre med sugekoppar på vidauget til lærarane (spesielt i lunsjen)
- Slutte å fotfølge tilsyn i Mission Impossible- stil
- Ikkje gå med skidrakt i mai, eller andre månader

2 kommentarer:

Stine Elise sa...

Deg har eg ikkje sett på lenge:)
Lyst å sende nyttårs forsetta mine til meg ein eller anna gong om ikkje så veldig lenge?
klemmer

Daniel Vicente sa...

Det ser ut til at du nå står ovenfor en rekke litt kompliserte utfordringer. Men hvem liker vel ikke utfordringer??
Stå på.. Jaja, Johanne, Martha Berit, Lene, May-Linn og Mari K har inngått en avtale om å være snopefri et helt år. Helt til Johanne sprakk i går kl. 16.45 etter å ha spist en toffifii.. De skulle ikke mer enn 5 dager..