fredag 10. november 2006

Kople ut

Eg har funne ein måte å kople ut på. Eller, eigentleg så blir eg både anspent og får små adrenalinkick av å drive med dette, men det får meg til å tenkje på heilt andre ting enn skule og særemne og alt anna som kan vere stressande. Det er ikkje til å stikke under ein stol at ein faktisk blir avhengig av dette her. Forresten er det ikkje berre eg som har blitt avhengig. Vi er ein gjeng som sit og speler dette på kveldane.

Dette er G-E-N-I-A-L-T:





Supernintendoen fekk eg av fetteren min då han fekk nintendo 64 til jul. Eg skjønar IKKJE kvifor han hadde tenkt å kaste supernintendoen, og eg skjønar heller ikkje kva han skulle med nintendo 64. Det blir jo berre hyperforvirrande når det er 3-D-effekt og sånt. Nei, gje meg Super Mario og SuperNinteno! Spelet har forresten kjempekul musikk. Spesielt i Super Mario-spelet frå 1987 (det er eldre enn meg, hihi).

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

ÅÅÅÅÅÅÅH, hvilken godbit!!! Din fetter var virkelig en tulling som kvitta seg med den (hvis du av en eller annen grunn ikke har fått det med deg, så er jeg innbitt Nintendofan). Har dere andre spill utenom? Super Mario Kart er også et spill som er gøy å spille sammen.

Solveig sa...

NINTENDO!!!!!!!!! sukksukksukk. (kva har du tenkt neste år foressten?)