mandag 25. september 2006

Oppover på y-aksen

Då var vi i gang igjen med skulen. Sist veke var eg vekke 4 av 5 dagar, så ein kan mildt sagt sei at eg hengn etter i dei fleste fag. Både i matte, fysikk og kjemi har eg gått glipp av bortimot eit heilt kapittel. Strålande...........

Men formen er betre! Det verste av viruset og øyrebetennelsen har sluppe taket. No ventar eg berre i spenning på svar frå prøvane om kyssesjuka. Det blir i grunn ikkje noko sjokk om eg har fått kyssesjuka for eg er på ein måte litt innstilt på det. Har gåt og lurt på om eg har det/ har hatt det ei stund no.

Elles var det kafèopning her på Sygna i helga. Vi sel pizza og brownies for malinkèfolket i Mali og Elfenbenskysten. Var utruleg kjekt på opninga og eg trur vi kan tene ein god del på det. Ingen ting eg betre enn det!

No har eg forresten byrja å pakke til Romaturen. Etter å ha hive innpå med raspeballar på onsdag skal eg, Hege, Magnus og Lars Magne køyre til Oslo. Vi veit ikkje kvar vi skal sove natt til onsdag eller nokon ting, men vi tar det litt på sikt. Romatur blir det no uansett!

Nyare historie ventar.

Håpar alle har det bra!

Ingen kommentarer: