søndag 27. august 2006

Ultrainnhaldsrik veke!

Ja, no skal eg oppdatere bloggen min. Er ei stund sidan sist dette skjedde, så no fann eg ut at det var litt på tide med eit nytt innlegg.

No er altså ei veke med Sygna ferdig, og eg trur eg har funne på like mykje denne veka som vi gjorde i heile 2.klasse! For å nemne noko har eg vore 4 gongar på tur i fjellet, bada to gonger (eine gongen høgst ufrivillig. Det kallast å bli kasta på fjorden), ete pizza i Høyanger, ete pizza hjå Mjelstad, sett 2 filmar, gjort alle leksene vi har fått og ikkje skulka ein einaste time! Eg er ganske nøgd med dette her :) Travelt, men får tida til å gå! Eigentleg er dette hemmeleg, men eg har altså blitt valt til å vere redaktør i russeavisa. Tjohei! Trur det blir kjekt :) Neste veke startar eg opp koret òg. Vi skal byrje med den kjente, kjære barnesongen "Jeg vil leve i lyset". Blir kjekt det òg!

Nett no sit eg og ventar på ein leksepartner som skal gjere norsklekse med meg. Norsklekser er noko eg er veldig flink til å utsetje, men denne gongen skal eg for ein gongs skuld vere førebudd til timen. No først skal eg bestille russekle. Tenk på det! Eg skal ikkje kjøpe noko særleg mykje, berre ei russebukse. Har no så mange kle frå før av, så..

Forresten har eg klart meg ganske lenge utan snop no! Glad for det ja :)

Dette var berre ei lita oppdatering, kunne skrive så mykje meir, men her er det full fres døgnet rundt (brannalarmen gjekk i natt), så vi får ta utdjupinga litt på sikt.

Håpar alle har det bra!

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Gratla med redaktørjobben. Blir forhåpentligvis kjekt.

Per Inge Belt sa...

hei du 200gsjokoladeetandegåisøvneheiletidaellerhavnemellommadrassaogsenga jenta:)

noke liv?