torsdag 8. juni 2006

Fått meg sommarjobb!

No er det veldig lenge sidan eg har oppdatert bloggen min, så eg følte det var på tida. Ja, kva skjer? Skriftleg eksamen er ferdig og matteeksamen var overraskande lett, så det var no berre lækkert. No er karakterane sett, og det er ingen ting å gjere med dei, så no er det slauring på høgt plan. Deilig rett og slett! Berre ei veke att til sommarferie, og eg har til og med fått meg sommarjobb. Mamma fiksa jobb som resepsjonist på jobben hennar, og det blir då første jobben eg har som ikkje inneber vasking. Trur det kan bli bra!

1 kommentar:

Johanne Pauline sa...

gratulerer med jobb!!! kjekt då! eg hadde kjedet meg sånn hvis eg ikkje hadde hatt jobb. ganske genialt å tjene penger samtidig som du kommer deg vekk fra huset litt ;-) i dag har eg fått skille! jippi! gleder meg til du kommer hjem =) stor klem