torsdag 6. april 2006

Ein dag igjen til ferie!

I dag er det torsdag, og det betyr at det berre er ein dag til ferie. BERRE EIN DAG TIL FERIE! Eg trur aldri eg har sett sånn fram til ein ferie før. Kvifor gler eg meg sånn? Eigentleg veit eg ikkje. Eg trur eigentleg berre at eg er så drittlei skulen at eg treng eit avbrekk. I tillegg skal eg jo vere med Johanne på leir, og det er jo høgdepunkt over alle høgdepunkt! Det blir så bra, det!
No har eg fysikk, og eg skriv fysikkrapportar. Eigentleg er eg ferdig, men viss eg berre sit her så slepp eg å gjere andre ting. No måtte eg forklare Runar kva ein blogg var, for han hadde aldri høyrt om det før. Jaja. Sånn kan det gå.
I kveld skal eg pakke, og så reiser eg i morgon klokka 16.15 med bussen. Då er eg heime 19.20. Nei, fytti! No gler eg meg ikkje til å reise heim. Viss eg skulle ein plass i helga, til dømes på besøk til Johanne på Kongshaug, så hadde det vore ein sak. Men eg skal jo faktisk berre heim.. Heim i huset vårt i Knarvik. Jaja. No vart det litt nedtur. Men eg gler meg til leir, det gjer eg. Det er absolutt ikkje til å stikke under ein stol. Joda, eg gler meg til ferie, men ikkje nødvendigvis til å vere heime.

Ferie blir bra :)

Ingen kommentarer: