lørdag 22. april 2006

Alt for mykje mat

I dag har eg rett og slett ete alt for mykje. Eg er heilt ør i heile kroppen! Har vondt frå hårrøtene til kvar vesle tå. Eg har ete nøtter, to middagar og kjeks. Men godt var det.

Tidlegare i dag var eg og Stine på fjellet. Det gjekk ikkje i lysfart for å seia det sånn, men det gjekk oppover og det var betre enn å ikkje ha gått i det heile. Då vi hadde komen opp dit vi skulle bestemte vi oss for å gå litt lenger oppover. Med andre ord: Vi slo oss heilt laus. Etter kvart som vi gjekk oppover møtte vi på mykje snø, og då vart det kaldt, så vi bestemte oss for å snu og gå ned att. Stor takk til fjellvettregelen: "Det er ingen skam å snu." Då følte eg meg litt betre.

No skulle Runar vore her på datarommet for vi skal gjere kjemi. Men han sviktar alltid. Han er ein svikar! Rett og slett. Eller berre litt treig.. Alt ettersom. Eg bryr meg eigentleg ikkje for eg klarar det nett fint sjølv.

Laurdag er ein fin dag, men eg er ganske trøytt for eg sto opp så tidleg i dag. Det skal bli godt å få leggja seg i kveld. Det gler eg meg til. I morgon skal eg og Ragnhild Sofie skrive søknad til å vere med på eit jazz-seminar i samband med Balejazz som skal vere her. Håpar vi får vere med! Det hadde vore skikkeleg kjekt.

I går var det sol og i dag er det sol. Har fått litt farge.

Forresten, eg har bestemt meg for å kutte ned på smileys og utropsteikn. Trur det blir bra.

Du og du, der kom han visst!

1 kommentar:

Johanne Pauline sa...

jazz-seminar? spennende! håper dokkar får være med...det gjør dokkar helt sikkert! no sitter eg her med farge i håret. Mamma har stripet meg! hehe..hun e egentlig flink, for det ser ut til å bli fint. Eg har det ganske lenge i, så det blir ekstra mye farge!! jeah..ha en fin uke! eg skal gjøre min lille "research" eg ;-) ok?!