onsdag 14. juli 2010

Her er det!

Etter førre post lurte Silje på om eg kunne leggje ut eit bilete av meg på jobb, og her er det!


Plutseleg kom nemleg Silje og Håvard (fam. Mås) innom for å seie hei, og vips hamna eg på facebook, så det er stole derifrå. I tillegg til det eg har på meg på biletet, skal eg eigentleg ha på meg eit "hydeleg" hovudplagg som er ein blanding av hårnett og hatt. Veldig synd at eg gløymte den..

Det er så fantastisk når det kjem kjentfolk innom butikken. Det gjer verkeleg dagen min ljos! Så alle som er i området - stikk innom Safari Knarvik og gler meg gLaD!

3 kommentarer:

Karen Marit sa...

nå skjønner jeg den der kommentaren med at du ser ut som en speiderjente litt bedre :D

KakeKvinnen sa...

Du er fiiin :o)

Samuel sa...

Fyttikatta, du passer som fot i hose bak en ferskvaredisk! :)