tirsdag 23. mars 2010

ØPAK på tur!

London vart inntatt av Per Inge, Karen Marit, Øyvind og meg frå laurdag til i dag tidleg. London er mykje by for pengane altså, det er ikkje til å stikke under ein stol. Billig å reise dit, og mykje billig når ein kjem dit.

Det er sikkert mange spanande serverdighetar å sjå òg, men dei går sikkert ingen veg, så eg skal sjå dei når eg blir gammal og reiser på tur med EF og har eigen guide med skjerf på ei stong.

Det vi gjorde i London vil eg gjerne skrive opp i listeform, så her kjem det. Vi gjorde følgjande:
  • Shoppa til vi nesten døydde
  • Åt ca 5000 kcal per dag per person
  • Var på ein fantastisk gudsteneste i Hillsong church
  • Såg "Thriller". Flinke folk for i å seie det sånn!
  • Åt litt meir
  • Lo
  • Tok bilete
  • Tok bilete og lo av dei
  • Sov
Det eg sit att med etter turen er følgjande:
  • Visa-angst
  • Sår hofte etter ei natt på golvet på Stansted
  • Mange nye saker og ting
  • Litt meir kunnskap om London
  • Eit positivt inntrykk av tyske YMCA
  • Meir lyst til å lese anatomi
  • Mange gode minner
  • Ekkelt hår
Bilete kjem ein gong i framtida. Vi klarte ikkje ta så mange fine, så det vart mest latter.

Takk for turen!

Ingen kommentarer: