onsdag 10. januar 2007

Benkpress!

Eg er dødssterk, eg er det! Eller kanskje ikkje. Uansett, i går var det test i benkpress i gymmen. Eigentleg skulle vi ha trent ganske mykje til denne testen. Eg har tatt benkprett to gonger: på styrketesten i fjor, og på styrketesten i år. Difor var det sikkert eit ganske artig syn for dei som såg meg ta benkpress, for stanga som eigentleg skal vere vassrett, hella litt mot loddrett. Uansett, testen gjekk betre enn forventa, den gjekk ikkje superbra, men betre enn forventa :)

I dag er eg heilt øydelagt i armane, og resten av kroppen forsåvidt, men det burde eg eigentleg ikkje vere for eg har jo ikkje trent noko utanom akkurat den benkpresstensten. Meeeeeen men! Kan vel ikkje forvente noko anna når eg er i så elendig form. Men kva er nye år til? Joda, nye moglegheiter. Det at eg skal kome i god form passar kanskje ikkje så godt med eit av mine nyaste nyttårsforsett: Eg skal ikkje trene viss eg ikkje har lyst. Kanksje må eg endre litt på det nyttårsforsettet, for eg har aldri lyst til å trene. Eller kanskje eg får meir lyst etter kvart. Uansett, benkpress er overkommeleg!

Ingen kommentarer: