onsdag 1. november 2006

Nesten brann!



Eg sat og irriterte meg over at eg var så kald på føtne, så eg bestemte meg for å gjere noko drastisk. Utan å tenkje meg om, reiv eg av meg sokkane og la dei på peisen (omnen) og gjekk ut på badet. Der fann eg fram hårfønaren og byjra å blåse på tærne. Det hjalp. Etterpå kjente eg ei ganske rar lukt, og då viste det seg at sokkane hadde byrja å smelte der dei låg på omnen. Var visst litt sånn plaststoff/elsastiske greier i sokkane, så det lukta rimeleg ekkelt. Mamma fekk litt småhetta, men det var jo ikkje så veldig dramatisk, så roen senka seg fort over Bjørkeheimen igjen.

I dag skulle eg kjøpe meg nye briller, for i fjor klarte eg å knuse dei gamle. Eg gjorde den klassiske tabben - eg sat meg på brillene mine. Butikken hadde eit ganske dårleg utval, men det gjorde ingen ting for heime fann eg nemleg pappa sine gamle briller! Treng jo ikkje nye då! Eller....?







The Beatles - When I´m 64. Go´song!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Du er så vakker;)