onsdag 15. mars 2006

Nydelege sogn

I dag var Sogn heilt nydeleg. Det var skidag på skulen og eg og nokre andre gjekk opp på ein topp som heiter Klokkshaug. Var det slit å gå opp? Ja, men når eg først var oppe var det så fint :) Det var ikkje ei einaste sky på himmelen. Heilt fantastisk. I tillegg følte eg meg bra når eg hadde trent. Alt i alt ein fin føremiddag.

Men då vi kom ned att var det ikkje så bra. Eg skulle eigentleg øve på historieprøve, men det gadd eg ikkje. Eg er lat.

No diskuterer eg og Runar nynorsk. Han er berre dum.

Etterpå skal eg lese histore. Jaaaaaaaaa... Det kjem til å bli noko av. Herlighet, så lat eg er. Jaja.

Gud er god :)

1 kommentar:

Johanne Pauline sa...

hehe..kjenner meg veldig igjen..denne uken har eg hatt uendelig mange småting som eg skulle gjort, men eg har bare utsatt alt sammen! eg e og lat. skulle ønske eg hadde mer selvdisiplin...men gud er god ja! ha en fin helg!!