tirsdag 7. mars 2006

Nasjonalromantikken

No sit eg altså her på datarommet og har prosjekt om nasjonalromantikken, og som du kanskje forstår får eg ikkje gjort noko særleg. Eg har skrive nokre stikkord, men noko meir gidd eg ikkje. Norsk er ikkje avgangsfag så eg kan få 2 i norsk utan at det blir nokon som helst krise. Det er eigentleg ganske deilig å tenkje på, så difor drit eg i dette prosjektet og skriv heller blogg. Eigentleg likar eg nasjonalromantikken ganske godt, for eg er ganske nasjonalromantisk av meg, men eg gidd ikkje jobbe. Rett og slett

I dag har eg kjemiprøve, og i går skulle eg og Magne øve. Det vart ikkje så alt for effektivt. Eller, det begynte ganske bra med at vi las og stilte spørsmål, men etter kvart vart vi avleia av Asgeir. Han skulle nemleg ta sjegget, og då fann Magne ut at han skulle klippe seg. Eg klipte Magne, og då det var gjort var kjemien heilt gløymd, og vi bestemte oss for å sjå ein historisk film i staden for saman med Thomas. Så mykje kjemiøving vart det ikkje. Jaja. Sånt skjer.

Eigentleg skulle eg til legen i dag for å sjekke om eg har øyrebetennelse, men det vart det ikkje noko av for eg vil ikkje ha fråver.

Dritt.. No vart eg busta på å ikkje jobbe. Sånt skjer.

1 kommentar:

Johanne Pauline sa...

JOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!